Adresa: Ulica 206. Viteske brigade bb, 75411 Sapna
Telefon: 035/597-100       Fax: 035/597-516

JZU DOM ZDRAVLJA SAPNA

1. Standard: Vrijednosti, misija i očekivanja

 

Datum usvajanja:             verzija I

Broj protokola:

Broj procedure:92/22

Datum revizije:2025.g

ODOBRENO OD STRANE:

Direktora ustanove:

Dokument:Certifikacijski standardi za domove zdravlja

Kritrij;1.1

NASLOV:   Vrijednost, misija i vizija.

STRANA: 1 od 2

 

1. OPŠTA IZJAVA O PROCEDURI

    Dom zdravlja jasno navodi vrijednosti za koje se zalaže, misiju (svoju ulogu i svrhu), uloge vođstva i težnje koje treba ostvariti u skladu sa nacionalnim/državnim politikama i prioritetima.

 

2. PODRUČJE PRIMJENE

Sve organizacione jedinice ustanove


3. DISTRIBUCIJA I NADZOR

 3.1Nosioci timova u organizacionim jedinicama i odgovorne medicinske sestre/tehničari službi dužni su obezbjediti da se sa  Procedurom  upozna svo osoblje.

3.2.Ova Procedura  mora biti postavljena na mjesto dostupnom svim zaposlenicima.

3.3. Svo osoblje u službi dužno je navedenu Proceduru  primjenjivati u svakodnevnom radu.                3.4.Periodičnu kontrolu primjene ove Procedure  vrše direktor i glavna sestra ustanove.


4. PROCEDURA

4.1. Osnovne vrijednosti Ustanove su:

–          Pružanje zdravstvene zaštite stanovništvu na primarnom nivou, zdravstvene usluge usmjerene ka sprečavanju, suzbijanju, ranom otkrivanju, liječenju bolesti i rehabilitaciji;

–          Opredijeljenost za koncept porodične medicine uz što bolji tretman korisnika naših usluga kao mjesta gdje građani ostvaruju prvi kontakt sa zdravstvenim sistemom;

–          Na području zdravstvene djelatnosti naše Ustanove obezbijeđena pristupačnost i dostupnost zdravstvene zaštite svim građanima;

–          Poštovanje prava korisnika naših usluga, primjenom principa pravičnosti, zabrani diskriminacije po bilo kom osnovu, primjeni etičkih standarda, poštovanje ličnih i kulturoloških razlika u obavljanju svakodnevnih aktivnosti;

–          Kontinuirano poboljšanje naših usluga, usmjerenost ka stalnom unapređenju kvaliteta zdravstvene zaštite, podsticanje zaposlenih ka profesionalnom razvoju i usavršavanju, sticanje novih znanja, ulaganje u opremu;

–          Efikasna zdravstvena zaštita u okviru raspoloživih resursa i spremnost na prihvatanje promjena koje doprinose  korištenju resursa na najbolji način;

 

–          Saradnja sa drugim zdravstvenim ustanovama i otvorenost ka zajednici s ciljem unapređenja zdravstvene zaštite i stvaranje uslova postizanja najvišeg nivoa zdravlja građana.

4.2. Misija Ustanove je:

–          Očuvanje i unapređenje zdravlja građana provođenjem i osiguranjem uslova za pružanje efektivnih i kvalitetnih zdravstvenih usluga na primarnom nivou zdravstvene zaštite u skladu sa savremenim dostignućima medicinske nauke i prakse a u okviru raspoloživih resursa;

–          Udovoljiti potrebama i očekivanjima pacijenata sa pacijentom u središtu pažnje kroz poštovanje principa pristupačnosti, pravičnosti uz primjenu načela etike i medicinske deontologije;

–          Promocija zdravlja i prevencija bolesti u cilju očuvanja, unapređenja i boljeg kvaliteta zdravlja građanja, uz saradnju sa društvenom zajednicom, zdravstvenim i drugim institucijama;

–          Promocija zdravlja i prevencija bolesti zaposlenih i osiguranje zdravih radnih mjesta;

–          Profesionalni razvoj i stalno usavršavanje našeg osoblja.

4.3. Vizija Ustanove je:

–          Pružiti mogućnost postizanja najvišeg mogućeg nivoa zdravlja građana zajedničkim radom svih uposlenika i saradnjom sa zajednicom;  

–          Stalnim radom na unapređenju kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga i odgovarajućim obukama osoblja iskazivati privrženost pružanju kvalitetnih usluga;

–          Težnja za stalnim poboljšanjem zadovoljstva pacijenata u skladu sa njihovim očekivanjima kroz jačanje prava korisnika naših usluga, profesinalnih i etičkih standarada, a sve u najboljem interesu pacijenata;

–          Kontinuirano poboljšanje naših usluga zasnovano na primjeni savremenih medicinskih postupaka i tehnologija i praćenja dostignuća u razvoju medicinske nauke uz korištenje savremenih i troškovno efektivnih procesa liječenja uz stalno obrazovanje i profesionalni razvoj našeg osoblja;

–          Razvijanje i prihvatanje promjena koje doprinose efektivnosti i efikasnosti upotrebe raspoloživih resursa, profesionalne odgovornosti i odgovornosti menadžmenta u pružanju zdravstvenih usluga i poslovanju.

5. REVIZIJA

Ime i prezime

Potpis

Uradio/la

Alen Alić,zamjenik direktora.

Enes Gušić, dipl.pravnik,

Enisa Mahmutović,gl.sestra

Odobrio  direktor

Dr.Mirzet Džuzdanović